poniedziałek, 10 grudnia 2012

POMYSŁY KLIENTÓW : NA ZAMÓWIENIE !:)



Już po Mikołaju, ten rodzicowy niestety nie przyszedł, pewnie byłam zbyt grzeczna :) Ale za to Mikołaj od mojego mężczyzny jak najbardziej. Dostałam 800 stronicową książkę IGRZYSKA ŚMIERCI + 2 kolejne tomy. Czyli wielkie tomisko, które po zrobieniu dla was wszystkich zamówień będzie mi towarzyszyło kilka dni zanim go przeczytam :D

Chciałam się wam pochwalić, że oczywiście prócz biżuterii jaką wam proponuję, można u mnie zamawiać również mając w głowie swoje pomysły, a ja oczywiście postaram się coś z tego stworzyć :) Poniżej kilka zdjęć artykułów jakie wymyśliły sobie moje klientki :D  A u góry zamówienie misiów i świnek, które czekają, żeby podpiąć je do breloczków.

Banan :D Miał być mega uśmiechnięty :)


Zegarek z misiem, świnką i owieczką:D


Wisiorek misiu

Jeszcze 2 tygodnie do świąt ! Jeśli tylko chcecie zamówić u mnie produkty zachęcam gorąco :

onlyhope.art@vp.pl

7 komentarzy:

  1. wow ... ale śliczności !!!
    i moja ulubiona różowa świnka jest :)))
    banan mnie powalił ... jesteś niemożliwa i masz szalone pomysły ! Brawo kochana !
    BUŹKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka banan! :D
    Śliczne rzeczy tworzysz. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne! super mieli te pomysły!:)

    OdpowiedzUsuń