środa, 19 grudnia 2012

Piękna Świąteczna Wymianka :)

Pewnego grudniowego dnia napisała do mnie Agnieszka z bloga : 
http://my-creative-soul.blogspot.co.uk/ w sprawie wspólnej wymianki. Okazało się, że jej córcia marzy o wisiorku z babeczką i kokardką. Zrobiłam więc zestawik przedświąteczny dla Agnieszki i jej córeczki. 
W którym znalazły się :
 - miś breloczek
 - torcik breloczek 
 - bransoletka z babeczką 
 - wisiorek z babeczką i kokardką 
 - zawieszki na choinkę 
 - + oczywiście przydasie , wstążka , sztuczny cukier a także bajka dla córki Agnieszki, pudełeczka prezentowe, czekolada, zestaw grzańcowych herbatek, cukierki na choinkę oraz mydełko :)



Paczuszki wysłałyśmy do siebie w poniedziałek priorytetem. Obydwie dostałyśmy nasze wymiankowe prezenty w ten sam dzień . Czekając cierpliwie na paczuchę od Agi nagle usłyszałam domofon. Tak jest moja paczka !!! Otwieram... i po prostu oszalałam ze szczęścia !:) 

W mega wielkiej paczce, którą powoli opróżniałam znalazłam same cudasy !
 - wymarzone pudełeczko na moją biżuterię różowe !:))
 - pudełeczko udekorowane różyczkami, w którym znalazłam komplet koraliczków i spinek
 - Pudełeczka z jabłuszkami, które kryło herbatki 
 - Słodkości duuużo pysznych słodkości
 - Dzwoneczki moje ulubione ! Dziękuje kochana!
 - Breloczek do torebki , booski już wisi przy torbie :)
 - Serduszka na choinkę i serduszko specjalnie zrobione dla mnie z muffinką :) , filcowe muffinki też się znalazły
 - laski mikołaja mmm ! Rewelka :D 
 - Serduszka , perfumki zapachowe do domku o zapachu jaśminu ! Jakby Aga czytała mi w myślach bo kocham jaśmin !:)
 






Prawda, że cuda !????? Zajrzyjcie koniecznie na bloga Agnieszki i kupujcie, zamawiajcie bo na prawdę warto ! Taki talent, taka przesympatyczna kobieta! Mam ogromną nadzieję, że będę z nią utrzymywać stały kontakt a na jednej wymiance się nie skończy :)

Z wiadomości od Agnieszki wiem, że córka zakochała się w misiu breloczku a wisior z babeczką już nosi na szyi i jest przeszczęśliwa. 

 http://my-creative-soul.blogspot.co.uk/

Za tyle cudów jakimi obdarowała mnie Agnieszka , postanowiłam wysłać jej jeszcze jedną paczuchę po świętach :) będzie w niej jeszcze kilka cudów od Onlyhope oraz specjalny prezent dla Agusi :) w podziękowaniu za przepiękną wymiankę, która poruszyła moje serce !

Raz jeszcze dziękuję kochana ! A poniżej wrzucam pudełeczko od Agnieszki, w którym już znalazły się moje biżuteryjne tworki :D A także zakupiona od Katalin laleczka łuczniczka oraz szczurki kolczyki od Pracownia z Przytupem i kolczyki wymiankowe sutaszowe, które już nosiłam i zrobiły furorę od Pearllart :)


Dziękuje, dziękuje ! Aguś paczucha numer 2 wymiankowa dokładkowa poleci do ciebie tuż po Świętach :) 27 grudnia :*

5 komentarzy:

  1. Ojej, ile cudownych prezentów :)
    Sama już nie mogę doczekać się wymianki z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczności. : ) Super wymianka. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. same cudowności!

    Wesołych Świąt! Spokojnych, w rodzinnej atmosferze a na nowy rok samych przyjemnych wrażeń i wielu twórczych prac!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna wymianka i jakie prezenty:D

    OdpowiedzUsuń