poniedziałek, 17 grudnia 2012

Magia Wyobraźni :))

Witam was kochani po weekendzie!:) Troszkę odpoczęłam i wracam do lepienia i tworzenia. Dziś pokażę wam dwie bransoletki na specjalne zamówienie dla jednej z moich klientek:) Jedna miała być pastelowa druga toffi-wanilia . Pomyślałam, że zrobię pastelową na łańcuszku w kolorze srebra, żeby wyglądała na prawdę słodko a wanilię w starym stylu. Dodatkowo dostępne są dwie nowe propozycje dla fanów piesków i dla pań, które mają w sobie dużo nadziei, wiary i wyobraźni :)

A jak u was czas przedświąteczny? U mnie zbiera się lista zakupów i krążą myśli o zakupie choinki :) A za dwa dni w całym domu rozniesie się zapach cynamonowo-waniliwoych ciasteczek :) 










7 komentarzy:

  1. Cudne rzeczy ;) pastelowa jest taka słodka i dziewczęca, podoba mi się :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelowa bransoletka po prostu wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zrobiłaś te bransoletki na zamówienie. : ) Podobają mi się. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. MMM jak pastelowo! Ten pierwszy jest najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że się pastelowa podoba :) mi również :)

      Usuń
  5. Śliczne, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń