piątek, 14 grudnia 2012

Kupuję w PassionRoom.pl !:)


Chcę się wam pochwalić, że rozpoczęłam współpracę ze sklepem http://www.passionroom.pl :)
Już od dawna kupowałam tam podstawy do opasek, zawieszki do bransoletek i potrzebne półfabrykaty: kółeczka, bigle, karabińczyki, łańcuszki. 

Sklepik ma wszystko do potrzeba każdej artystce. Zawieszki w kolorach starego złota, srebra, duże i małe. Masę plastyczną FIMO, podstawy do bransoletek, opasek, wsuwek. Wielki wybór łańcuszków od kulkowych po te se starego złota. I o czym również warto wspomnieć niskie ceny !:)

Ja uwielbiam kupować nowe zawieszki do moich zegarków i bransoletek, a wybór mają nie mały aż 30 stron przeróżnych modeli!


Jeśli brakuje wam ogniwek, baz, ozdób, kokardek, karabińczyków, różyczek z żywicy to właśnie w PassionRoom.pl znajdziecie wszystko czego wam trzeba !

Gwarantują szybką wysyłkę, nawet w okresie Świątecznym co dla mnie jest ogromnym plusem, bo nigdy nie wiem czego nagle mi zabraknie :) A jak wiadomo klienci też mają swoją cierpliwość :)

Co jeszcze podoba mi się w sklepie PassionRoom ? Przejrzysta galeria, wszystkie artykuły posegregowane kategoriami, miła i przyjemna dla oka grafika. 

Jeśli tylko potrzebujecie coś czego nie ma w magazynie spytajcie, obsługa sklepiku szybko i sprawnie doradzi wam w każdej sprawie !:)

Przesyłka zawsze przychodzi do mnie w pudełeczku, więc wiem, że moje produkty są w nim bezpieczne podczas drogi. 

 
Zapraszam do zakupów w : 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz