środa, 19 grudnia 2012

CANDY NOWOROCZNE ! :) ZAPRASZAM !:)

Moje pierwsze Candy organizowałam z okazji 1000 wejść na stronkę. Teraz jest już ponad 6000 wejść ! Dziękuję wszystkim za odwiedziny, pozostawiane komentarze i oczywiście za zakupy ! Bez was moja pasja i spełnienie jednego z marzeń nie byłoby takie proste ! Dajecie mi siły do tworzenia. Bo wiem, że wszystko co robię, robię dla was i jesteście zadowoleni z tych małych słodkości. 

Postanowiłam ogłosić kolejne CANDY tym razem NOWOROCZNE w podziękowaniu za tak liczne zainteresowanie Biżuterią Onlyhope. 

Zasady są proste !:)


1. Wrzucacie podlinkowany banerek ( POWYŻEJ ) do tego posta na pasek boczny lub dolny na swoim blogu w widocznym miejscu :) Jeśli nie posiadacie bloga to udostępniacie banerek na swojej facebookowej stronie publicznie.
2. Ci co mają facebooka i jeszcze nie polubili Onlyhope zapraszam do polubienia ( opcjonalnie)
 https://www.facebook.com/pages/Onlyhope/229210080433223
3. Jeśli jeszcze nie jesteś obserwatorem mojego bloga zostań nim !:) Będzie mi ogromnie miło !
4. W komentarzu wpisujecie chęć uczestnictwa w Candy oraz UWAGA! ODPOWIEDŹ NA PONIŻSZE PYTANIE :
Co chciałabym kupić, widzieć w kolekcji Onlyhope nowego, czego jeszcze nie ma w ofercie ?

Ze wszystkich uczestników odpowiadających na pytanie zostanie wybrana jedna osoba, której pomysł zostanie zrealizowany oraz podpisany jej imieniem i nazwiskiem :) dodatkowo wybrana osoba dostanie bon -40%  na wybrany artykuł z kolekcji Onlyhope ważny do 15.02.13 :) !
5. Osoby nie posiadające bloga proszone są o zostawienie adresu e-mail w komentarzu. 

I to wszystko !:)) 

A i najważniejsze NAGRODY ! 

NAGRODĄ DLA ZWYCIĘZCY BĘDZIE :

brelok misiu !

kolczyki herbatki zielone z kokardkami
wisiorek babeczka :)
 

Oraz.. mały zestaw przydasi :) Więc chyba jest o co walczyć ?:) 

NA WASZE ZGŁOSZENIA CZEKAM DO 7 STYCZNIA :) 8 STYCZNIA PODAM WYNIKI LOSOWANIA !:)


35 komentarzy:

  1. Z ogromną chęcią się zgłaszam na te słodkości:)
    uwielbiam zaglądać do Ciebie i podziwiać te wszystkie cudeńka!
    Jeżeli chodzi o pytanie to z chęcią zobaczyłabym zawieszkę do torebki ze słodką babeczką i duuużą ilością wstążeczek i innych dodatków :)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię na www.kramikzcukierkami.blogspot.com - możesz tam ogłosić swoją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście że się zgłaszam a co do pytania to chciała bym u ciebie zobaczyć więcej drewnianych pudełeczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)

    Możesz ozdabiać ramki silikonem i słodkosciami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również się zgłaszam.
    Co bym chętnie zobaczyła- chciałabym, żebyś ulepiła serię kotków. Ale nie takich słodkich, tylko bystrych, a może nawet przebiegłych! Taaak, to jest to czego mi brakuje :>
    Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja takze sie zapisuje bo nagrody sa słodziaszne:)
    kubek na herbate ozdobiony slodkosciami był by mega suuuuper <3
    Banerek na moim blogu http://sutasz-haremsoutache.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam sie ;p
    No jakiś breloczek z jakimiś słodkościami :))
    Baner juz dodaje
    modelinana.blogspot.com
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Baner na moim bloogu: http://boskiebransoletki.blogspot.com/
    Jeśli chodzi o pytanie to bardzo mi się podobają takie kuferki: https://www.facebook.com/pages/Onlyhope/229210080433223#!/photo.php?fbid=491557140865181&set=pb.229210080433223.-2207520000.1356021460&type=3&theater i chciałabym w nowej ofercie sklepu zobaczyć więcej takich kuferków z większą ilością słodkości i jakiś ozdób... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :))
    ''Co chciałabym kupić, widzieć w kolekcji Onlyhope nowego, czego jeszcze nie ma w ofercie ?''
    Zapewne byłaby to zakładka do książki (kocham czytać) w postaci... otwartej książki :)), taki breloczek a 'la ten ze świnką. I zapewne skusiłabym się na wisiorek bądź bransoletkę z kotkiem o wydłużonym kształcie.
    Chwilowo problemy mam z internetem, ale jak się poprawi, to będę obserwować jako Natka :)) Banerek udostępniony na blogu natkapocket.blogspot.com, pozdrawiam i Wesołych Świat życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. No to i ja ustawiam się w kolejce :)

    ''Co chciałabym kupić, widzieć w kolekcji Onlyhope nowego, czego jeszcze nie ma w ofercie ?'' hmmm...kupić np... breloczek albo jakąś zawieszkę do kalendarza, choć nawet zakładka spełniała by tę rolę, a co nowego... hmmm... nie wiem... pierwsze co przyszło mi do głowy to np magnesy na lodówkę.. w sumie tam dużo czasu spędza każdy z Nas.


    Baner w bocznym pasku, a blog dodany do obserwowanych.

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie i na swoje CANDY. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałabym zobaczyć bransoletkę z dużą ilością wstążek i malutkich słodkości! c:
    Obserwatorką już byłam, a banner już wklejam. ;)
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Banerek na uolinki.blogspot.com
    Ja chciałabym zobaczyć dzidziusiowe bransoletki, takie żeby na przykład na chrzest dać na pamiątkę. Z kokardeczką, albo czymś, co trudno oderwać i zjeść.Ewentualnie można by tam jakieś miejsce stworzyć do wygrawerowania nr telefonu w razie zapodziania dzieciaka. Jako matka, wiem co mówię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Chętnie bym tutaj zobaczyła bransoletki, pierścionki, naszyjniki lub coś podobnego z KABASZONAMI.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! Obserwuję, banerek wstawiłam na:
    koralikowakraina.blogspot.com
    Hm... Chciałabym zobaczyć brązowe kolczyki KRÓLIKI!

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiscie i mnie tu nie moze zabraknac...uwielbiam herbate^^ a ze do tego jestem okropnym lasuchem wiec istnieje niebezpieczenstwo ze sie wgryze w babeczke...:O
    pozdrawiam serdecznie, a banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it
    no i prawie bym zapomniala napisac ze pierwszy raz tutaj jestem, ale zostane na dluzej i chetnie bym zobaczyla u Ciebie cos w stylu vintage :D z kaboszkami :D co Ty na to? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kabaszonów jeszcze nie wprowadziłam, ale widzę, że wiele z was chciałoby je widzieć w kolekcji Onlyhope :) wszystko jest do przemyślenia:)

      Usuń
  16. Biorę udział ! ; p
    Bloga obserwuję jako Ewa Ewa
    Na FB lubię jako Ewa Śni*****ka
    Baner na blogu - http://mypolishlife.blogspot.com/
    Mój email - ewa_sn@o2.pl

    A coś nowego w kolekcji... To może kolczyki z Mickey Mouse ? :))

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę udział
    obserwuję oraz mam już baner na swoim blogu kamira90.blogspot.com

    Co do pytania to chętnie bym zobaczyła koty, sowy a może cytrynki

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    fb: Katarzyna Majdan
    W ofercie chciałabym zobaczyć kolczyki z Małą Mi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się! :D
    Jak byłam młodsza uwielbiałam lepić z modeliny takie cudeńka. Są genialne!
    Ja chciałabym zobaczyć biżuterię z kocim motywem ale również... koci kuferek na biżuterię. To by było super ;)
    Baner jest już u mnie, oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie:

    http://mjewelcrafting.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie :) ustawiam się w kolejce ,a co do pytania... chciałabym u Ciebie zobaczyć kolczyki w kształcie herbacianych torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ! :)
    Chciała bym zobaczyć :
    W formie kolczyków : herbatniki
    W formie przywieszki : różne ciasta np.szarlotka
    W formie naszyjnika : cytrynę
    W formie osdoby na włosy : słodka babeczka . Co ty na to ?
    Benerek jest .
    E-mail : Mamba7578@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako IMANSI
    lubię na fb jako Sylwia R.
    baner na blogu: imansietbians.blogspot.com

    odpowiedź: chciałabym zobaczyć różne zawieszki i wisiorki w kształcie lipsmacerów np. pepsi, spirte, fanta itp. które uwielbiam - świetnie ozdobiłyby moją torebkę czy byłyby fajnym urozmaiceniem codziennego stroju. Myślę, że ciekawym pomysłem byłoby też stworzenie naszyjnika w formie 3 różnych kolorowych sówek połączonych ze sobą razem - uwielbiam ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. skorzystałam z okazji i zareklamowałam:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym żeby była bransoletka inspirowana alicją w krainie czarów ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem tutaj pierwszy raz ,obserwatorem zostaję,na FB POLUBIŁAM A PODOBAŁY BY MI SIE PRACE VINTAGE

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się! Wszystkie warunki spełnione.
    chciałabym więcej kuferków na biżuterię, bo są przecudne!<3
    Ale zamiast jedzonka na wierzchu mogłaby się znaleźć miniaturowa biżuteria (jakieś perełki, czy coś) lub etap tworzenia bizuterii.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się
    obserwuję:bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    Uwielbiam etniczną biżuterię, styl etno i takie cudeńka chciałabym zobaczyć w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  28. Bannerek na fejsiku:
    https://www.facebook.com/monia.debowska
    charmonia@gazeta.pl

    Podpisuję się pod tęsknotą za kocią biżuterią, a w drugiej kolejności marzą mi się kolczyki z surykatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście się zgłaszam banerek widnieje juz na moim blogu : www.koty-i-psoty.blogspot.com
    "Co chciałabym kupić, widzieć w kolekcji Onlyhope nowego, czego jeszcze nie ma w ofercie ?"

    Gdybym miała wystarczającą ilość pieniędzy to kupiłabym całą twoją biżuterie. Przeglądając
    twoje arcydzieła wiedziałam już, że jesteś
    prawdziwą artystką. Ale jeśli miała bym wybrać
    jedną rzecz to był by to jakiś koci motyw. Najlepiej jakiś czarny kot.

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodkości do wygrania :3
    Zgłaszam się, podlinkowany banerek na blogu u mnie w pasku bocznym :))

    Odpowiedź na pytanie.:
    Gdybym miała większe kieszonkowe z chęcią przygarnęłabym wszyściutkie bransoletki i zawieszki, ponieważ kocham takie dodatki do moich strojów. Na twoim blogu nic mi nie brakuje, jednakże może jakiś motyw kotków, innych zwierzątek domowych ? Spodobałyby mi się również różnorodne ramki, ale tak jak już napisałam - na twoim blogu mi się podoba, nic tu nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię na facebooku: Iwona So****cha.
    Odpowiedź:
    Zdecydowanie biżuteria z kocim motywem.
    Może bransoletka z małymi kotkami i kokardkami?
    Albo wisiorek z główką kotka-może czarnego w białe plamki? Kolczyki z mini kotkami łapiącymi myszkę.
    Mi rzeczywiście, wszystko co tutaj jest się podoba, ale nagrody są super! Więc mogę też powiedzieć, że zapewne bardzo cieszyłaby się ze
    biżuterii z motywem słodkości.
    Ten wisiorek jest cudowny!
    Może tak kolczyki "lizakowe"-czyli z lizakami w kształcie serduszek, kokardek i tego typu?
    A może jednak skusiłabyś się na bransoletkę z małymi ciasteczkami, czekoladkami lub innymi słodkościami? Ale również dobrze, ładny byłby naszyjnik z miseczką lodów i mini łyżeczką?
    To zachęciłoby zapewne każdego! :)
    Bo kto nie lubi słodyczy?
    Kto nie skusiłby się na słodkość?
    Może nie będzie możliwości jej pooożarcia, ale jako świetny, stylowy dodatek, będzie świetnie pasował. Ale gdybym była bogaczem, to już Twoich cudownych dzieł, by zabrakło :)
    Wykupiłabym :3
    Zwłaszcza ten wisiorek :D
    Ale..bryloczek i kolczyki są mega fajne i dobrze wpasują się w każdy gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mój e-mail:asiulda13@wp.pl
      Oh! Od tych słodkości prawie co zapomniałam!
      Mam jeszcze całkiem fajny pomysł na wykonanie pinsów z poszczególnymi napisami czyli:
      -Kotek psotek.
      -Kiełki dla wampirka.
      -Słodkie miny, uroczej dziewczyny.
      -Szaleństwo słodkości.
      -Małe a tak cieszy.
      -Kobitka do wzięcia.
      -Chłopaczek, robaczek.
      -Gangam Style.-Wzięłam ten pomysł z tej mega popularności.
      -Kochałabym.(Tutaj na przykład jakiś kociak).
      -Słodkie kłamstewka (popularny serial, który odnosi sukces.)
      -Jest grzyweczka, jest laseczka.
      -Małe jest piękne-(tutaj np. jakieś małe zwierzątko-typu kotek, szczeniaczek itp.)
      Nie wiem czy któreś jest ok, ale tak mi przyszło do głowy :)

      Usuń
  32. uffffffffffffffff !:)))) ... zdążyłam !
    Na sam koniec, ale zdążyłam !
    Kochana i ja, i ja w kolejce się ustawiam !
    Piękne cukieraski przygotowałaś !
    Twoją biżu znam i kofffammmm :)))
    Jejku, czego nie masz ... ? Oj co bym chciała ?
    Może cosik bardziej spersonalizowanego ... literki, inicjały, imiona :) Co Ty na to ?
    Cieplutko pozdrawiam i na cud w losowaniu czekam :) (hi hi)

    OdpowiedzUsuń