piątek, 16 listopada 2012

WYNIKI CANDY - CZYLI DO KOGO TRAFI ZESTAW OD ONLYHOPE :) !

Tak jak obiecywałam dzisiaj odbyło się losowanie laureatki CANDY, który trwał do 15.11.2012 :)
Godzinkę wycinałam karteczki z waszymi danymi i wrzucałam do wiklinowego koszyczka, ale cóż okazało się, że koszyczek jest ZA MAŁY :D 

 W CANDY wzięło udział ponad 120 blogerek !! I kilka pań z facebooka, bardzo mnie cieszyło takie dużo zainteresowanie !:) Mam nadzieję, że po konkursie będziecie często wpadać na mojego bloga, a niektóre z was być może zostaną również klientkami.

Ale przejdźmy więc do losowania, bo na to w końcu czekacie !:) 

Znalazłam więc dużą michę ii...


OBIECANEGO POMOCNIKA :) 


Kilkanaście razy wymieszałam kartki, a moja ukochana psica ESTUNIA podjęła się wylosowania LAUREATKI !!


Ah ta moja zachłanna Goldenica :) W mordce miała aż 2 karteczki :D ale na komendę PODAJ ! 

Wypuściła jedną karteczkę :), a po niej następną, no  ale liczy się oczywiście ta pierwsza ! 

I otwieramy :



PANIĄ , KTÓRA WYGRYWA CAŁY ZESTAW PRZYDASI I CANDY JEST : Ma_niusia , która 13 listopada zgłosiła chęć udziału w Candy Onlyhope :))

Jej blog ma piękny cytat od razu na wejściu : Wszystko może się zdarzyć, tak to prawda . Nawet wygrana w rozdaniu od Onlyhope - nadzieja i wiara idą ze sobą w parze  . I pewnie jej cząstka przyczyniła się do pani zwycięstwa.

link do bloga laureatki : http://mamaniusia.blogspot.com/

Czytamy na pani blogu :
"W moim życiu zdarzyło się więcej niż się spodziewałam i wciąż czekam na to co się jeszcze może wydarzyć ;-)"
 
 GRATULUJE WYGRANEJ UŻYTKOWNICZCE :  Ma-niusia  i oczekuje na kontakt e-mailowy z danymi adresowymi , oraz oczywiście będzie mi niezmiernie miło , jeśli pochwali się pani wygraną !:) Mam nadzieję , że biżuteria Onlyhope umocni pani nadzieję i wiarę w szczęśliwe życie ! 

NA KONIEC JESZCZE ZDJĘCIE ESTUNI , KTÓRA RÓWNIEŻ PANI GRATULUJE :)



CZEKAM NA KONTAKT E-MAILOWY : onlyhope.art@vp.pl


17 komentarzy:

  1. O rany ale masz fajną psiunię :) Moja to by pewnie zjadła wszystkie kartki... a komenda oddaj skutkuje odbieganiem jak najszybciej i najdalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówiłam, że jestem jasnowidzem? Nie wygrałam xD
    Jak zwykle.
    Ale gratulacje dla zwyciężczyni ;)
    Ciastoo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie wygrałam... Szkoda.
    Oczywiście gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaach! Dziękuję! Rzeczywiście to moje oczekiwanie na wszystko co sie może wydarzyć - tu się właśnie częściowo spełniło :-) Bardzo dziękuję!!! No i dziękuję Estuni za szczęśliwy dla mnie losujący pyszczek ;-)
    Zaraz piszę maila i będę się chwalić na blogu, bo wkrótce mnie czeka zmiana szablonu na taki, gdzie będę specjalne miejsce do chwalipięctwa miała ;-) I teraz się przyznam... nigdy nie robiłam biżuterii. Różne inne rzeczy tak, ale biżuterię... podglądałam jak siostra robi i bałam się spróbować... to teraz już nie będę miała wymówki ;-) I gorąco dziękuję za tą szansę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Mnie ostatnio wymlemlał kot (a właściwie mój los).

    Pięknego masz pomocnika. Wyczochrałabym tego słodkiego pyszczulka. Świetna jest Estunia, a to foto jak w pyszczku trzyma karteczki, to jest rozbrajające zwyczajnie:D

    Serdecznie pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    Śliczne psiaki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Od dawna uwielbiam goldeny, to takie przyjazne zwierzaki ;) sąsiadki goldenka miała szczeniaki, bardzo miło wspominam opiekowanie się tą dziesiątką szkrabów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahaha, super maszynka do losowania :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Masz piękne pieski ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje! a losujący słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. AAA *__* Jaki szłodki piesio <3 zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyni! : )

    Jaka słodka ta twoja "maszyna losująca". :D

    OdpowiedzUsuń
  14. no psiak cudeńko ... do schrupania :)
    GRATKI DLA SZCZĘŚCIARY !!! przyznam szczerze, że ciutkę zazdraszczam !
    cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń