środa, 21 listopada 2012

Wymianka z Bea kreatywny zakątek magii dekorowania !:)

Przeszukując blogi odnalazłam cudowny talent :) Przepięknie zrobione pamiętniczki, kalendarze, pomysłowe prezenty, kartki okolicznościowe! Ta kobitka przyozdobi dosłownie wszystko, żeby wyglądało jak dopiero co odkryty skarb !:) Postanowiłam zapytać, czy nie zgodzi się na wymiankę naszych talentów. 
I udało się ! Wymianka nastąpiła tuż przed zbliżającym się mikołajem, więc tak zaskakująco pozytywny prezent wiele dla mnie znaczy ! Otrzymałam wiele cudownych rzeczy :

-Pamiętniczek, w którym z pewnością pojawią się moje magiczne treści
-Prześlicznego Aniołka z dedykacją - będzie chronił mnie każdego dnia !:)
-Zakładkę do książki - mól książkowy ze mnie niesamowity 
-Przydasie w postaci aniołków, szklanych koraliczków, które z pewnością wykorzystam
-Słodkości :) Czekoladki i kawka idealne na zimowe wieczory !

Wszystko wykonane z dużą starannością, pasją i sercem ! Za to właśnie ci dziękuje Beatko . Rozmiękczasz ludziom serducha i dajesz dużo radości :) Rozwijaj swój talent i rozsiewaj piękno jakie wkładasz w swoje prace !:) Życzę ci samych sukcesów i ślę dużo buziaków ! 

ZAPRASZAM SERDECZNIE WSZYSTKICH NA BLOGA BEA KREATYWNY ZAKĄTEK MAGII DEKOROWANIA :  http://www.beaartdecor.blogspot.com/

A tu zdjęcia paczusi , którą dostałam 




Ja natomiast wysłałam Beatce :



MAM OGROMNĄ NADZIEJĘ, ŻE MOJA WYMIANKOWA PACZUSIA RÓWNIEŻ SIĘ JEJ SPODOBAŁA I DAŁA TYLE UŚMIECHU NA TWARZY CO MI STWORZENIE JEJ DLA NIEJ !:)

7 komentarzy:

  1. Świetna wymianka, same cudowności :)

    Byłabyś może chętna właśnie na taką wymiankę ze mną na przykład? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z uwagi, że robimy podobne rzeczy na razie muszę podziękować. Czeka mnie jeszcze wymianka mikołajkowa i realizacja zamówień świątecznych, więc jest troszkę na głowie. Być może po nowym roku. Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matuchno kochana, tak moją osobę opisałaś, że normalnie rumieńców dostałam. Dziękuję!
    A wracając do naszej wymianki ... strasznie jestem z niej zadowolona! Takie cudeńka dla mnie przygotowałaś... Bransoletkami już się chwaliłam, bo rzecz oczywista, one już na moich rękach! Wisior też na szyji ... muszę dobrze go schować, bo moja pociecha sie w nim zakochała!:) Wszystko piękne, wszystko z serduchem stworzone!
    Kochana ... i ja w aniołach zakochana:)
    Cieszę się, że aniołek trafiony!
    I zakładka do książki ... hi hi ... witaj w klubie książkowych moli! Uwielbiam czytać!
    Zobacz ile wspólnych rzeczy nas łączy ... :)
    Cieszę się, że wymiankowe upominki do serducha Tobie przypadły, oj bardzo się cieszę!
    Może kiedyś skusimy się na powtórkę, bo przyznam szczerze,że uwielbiam wymianki ... tylko tego czasu, jak na lekarstwo!
    Buziole kochana:) niech aniołek Cię pilnuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na moje candy:)
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń