sobota, 24 listopada 2012

ŚWIĄTECZNE PUDEŁECZKA :)


ŚWIĄTECZNE PUDEŁECZKA
Takie właśnie przyozdobione pudełeczka możecie zamówić np. razem z biżuterią, która zostanie w nie świątecznie zapakowana od razu na prezent na Mikołaja lub pod choinkę. Pudełeczko może później służyć jako skrytka na
drobiazgi :)

Pierwsze pudełko przyozdobiłam świątecznym aniołkiem, śnieżnym brokatem, babeczką i laską mikołajową zatopioną w bitej śmietanie oraz serduszkiem i łyżeczką na delikatnym puszku śniegowym :)


Wielkość pudełka- 6 cm Wysokość - 4 cm ( zmieści się w nim bransoletka, kolczyki, naszyjnik ) 

Drugie pudełko przyozdobiłam świątecznym aniołkiem, śnieżnym brokatem, białą czekoladą i serduszkami zatopionymi w bitej śmietanie :)

 

8 komentarzy:

  1. zazdroszczę Ci, że jesteś taka kreatywna i że chce Ci sie robic te wszystkie rzeczy:)
    ze mnie jest stary leń;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam wielką nadzieję, że zapał mi nie minie :) Dziękuje za miły komentarz:)

      Usuń
  2. super jest :D też w końcu muszę zrobić pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się wam podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie przepyszne! Te pudełeczka to prezenty same w sobie :)

    OdpowiedzUsuń