środa, 28 listopada 2012

SŁODKOŚCI CZĘŚĆ 2 :)

Tak jak obiecywałam, to nie koniec nowości :) Tym razem stworzyłam coś z myślą o młodych damach !:) z okazji Świąt może mamy, ciocie itp. będą chciały zrobić słodki prezent dziewczynkom :


Konik Pony z kolorową grzywą jako broszka, idealnie pasuje do czapki, szalika, czy bluzeczki! Wielkość: 3 cm

Broszka świnka - 2 cm, każdy kto ją nosi przyciągnie do siebie pieniążki :)

Kolczyki wkrętki - końskie główki z długą grzywą :) Na żywo prezentują się wspaniale !

Psia micha w czekoladowym kolorze oraz kosteczka ecru jako breloczek !

Mikołajkowa owieczka w pastelowych kolorach - zakładka do książki. Umili każdą lekturę!:)


Ulubiona przez was świnka w wersji breloczka !:)



mój e-mail : onlyhope.art@vp.pl

5 komentarzy:

  1. Tym razem moim faworytem jest kucyk pony i oczywiście owieczka :) Masz bardzo ciekawy styl i oryginalne prace - czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko piękne, cuda Twoje łapki tworzą !!!
    ale nadal zakochana w tej różowej śwince jestem :))) no ostatni breloczek zdecydowanie wymiata !!!
    cieplutko kochana pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. druga świnka i ta psia micha:D ale i tak wszystko mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba pokazać inne wersje kolorystyczne i wykorzystanie :)

      Usuń