wtorek, 13 listopada 2012

NOWY KUFEREK "KĄCIK PYSZNOŚCI " :))

Kuferek o nazwie " KĄCIK PYSZNOŚCI "

Drewniany kuferek na biżuterię z dwoma szufladkami. Przyozdobiony oczywiście zastawą słodyczy :) Na górze komódki ogromny torcik orzechowy, przekładany bitą śmietaną i kremem orzechowym. Na samej górze waniliowy lukier i pokrojone kuleczki czekoladowe z nadzieniem toffi. Z boku sosik czekoladowy, jakby kto chciał dosłodzić :P. W filiżance czeka już gorąca czekolada, ze śmietanką a na szufladkach znajdziemy pączka z cukrem i kostkę białej czekolady :) Po bokach także pączek oraz gwiazdeczka w cukrze - ciasteczko.

Komódka ma wymiary : 10, 5 cm długości , 6 cm szerokości , 10 cm wysokości . Długość szufladki - 8 cm , głębokość - 4,5 cm
PODOBA WAM SIĘ ? BO JA JUŻ SIĘ W NIM ZAKOCHAŁAM :)










 

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajna. Szkoda, że jej nie pomalowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomalowałam , bo naturalny kolor drewna mi się podoba :)

      Usuń
  2. Urocza jest tak szafeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście odpuściłabym sobie te ozdoby po bokach, ale góra szafeczki prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. woow, super wygląda :3 mogłaś pomalować na różowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oja, ciasto wygląda jak prawdziwe! Ta masa jest taka słodka, owocowa, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiecuje , że następny kuferek pomaluje na życzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest. : )

    A mogę wiedzieć gdzie kupiłaś taką komódkę? ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. wow i like it!:)
    ale nie wiem czy mogłabym mieć tą komodę u siebie bo ciągle bym miała ochotę na słodkie;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także się w nim zakochałam :)
    Zdecydowanie najlepszy jaki do tej pory zrobiłaś, jest po prostu cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, wygląda faktycznie bardzo smakowicie ;) i jednak prawdziwe, niemalowane drewno ma swój klimat. Przeglądałam kilka poprzednich notek i robisz kapitalną biżuterię jak i zakładki do książek. I przy okazji masz możliwość podzielenia się nimi za naprawdę śmieszne pieniążki ;) Życzę jak najwięcej klientów!

    OdpowiedzUsuń