wtorek, 13 listopada 2012

Ho Ho ho Merry LISTOPAD :D

No tak, ja już powolutku przygotuję się do Mikołaja i Świąt, ale zanim zaprezentuje wam nowości jakie wczoraj przez całe 12 h dla was tworzyłam kilka informacji :) 

Po pierwsze Onlyhope bierze udział w akcji dla Szymusia, który należy do fundacji "Oswoić Los" . Szymuś urodził się jako wcześniak w 25 tygodniu ciąży i teraz walczy o życie. Zostałam zaproszona do wzięcia udziału w akcji i podarowania jednej z moich prac na licytacje. Pieniążki ze sprzedanego przedmiotu trafią na leczenie Szymka. Mam nadzieję, że mój podarunek, który został specjalnie zrobiony na rzecz akcji przyniesie osobie , która go wygra w licytacji wiele radości , i da nadzieję oraz kropelkę miłości dla Szymusia. Pudełeczko przyozdobiłam motylkiem i serduszkami , oraz kwiatkiem z łańcuszkiem i koniczynką na szczęście. W pudełeczku znajduje się bransoletka z serduszkiem, który ma napis HOPE czyli nadzieja dla Szymka oraz skrzydłem anielskim. Onlyhope to właśnie nadzieja , więc podarujmy jej cząstkę potrzebującym :)

LINK DO AUKCJI : http://allegro.pl/show_item.php?item=2807145354


I kolejna informacja !  

W związku ze zbliżającym się Mikołajem, a później Świętami Bożego Narodzenia zrobiłam dla was zestawy, w ozdobnych woreczkach znajduje się dobrana dla każdego biżuteria. Ale wprowadzam również opcję, która mam nadzieję pomoże wam w dokonaniu wyboru prezentów. Od dnia dzisiejszego możecie wybierać pojedyncze produkty z albumów jakie chcielibyście mieć w swoich zestawach świątecznych lub urodzinowych :) wysyłajcie do mnie linki przedmiotów lub numery zdjęć, a ja podam wam jaka cena byłaby za cały zestaw ( oczywiście zmniejszam cenę ). Moim zdaniem to dobry pomysł, ponieważ wy sami macie prawo wyboru :) Oczywiście z zestawów przeze mnie przygotowanych również możecie korzystać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz