poniedziałek, 26 listopada 2012

GWIAZDKOWA BRANSOLETKA :)

Już za 10 dni mikołaj :) Macie już prezenty dla swoich bliskich ? Ja właśnie zrobiłam gwiazdkową bransoletkę dla tych co być może jeszcze nie wiedzą co kupić swojej dziewczynie, koleżance, przyjaciółce czy siostrze ! 

Bransoletka gwiazdeczki :)

Bransoletka w kolorze ciemnego złota z zawieszkami : zegarek , kokardka, sowa , gwiazdki , parasolka, królik, zegarek , motyl , serce i listek :) Pasuje do każdego jesienno-zimowego ubrania 



11 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie skomponowana, podoba mi się :)
    Zawieszka króliczek jest przeurocza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko ze sb się ładnie komponuje:D podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bajeczna bransoletka :)
    prawdziwe cudeńko !
    buziole Moniś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, dużo wszystkiego - podoba mi się! I do tego łądnie dobrane jest to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń